Tiistaitupa

ti 30.4. klo 13.00 – ti 30.4. klo 14.30

Tallinnan suomalaisen seurakunnan seurakuntakoti

Tiistaituvalla on mahdollisuus viettää aikaa ystävien ja leppoisan ohjelman merkeissä – kahvittelua unohtamatta.

Tiistaitupaa vietetään aina tiistaisin klo 13.00–14.30 seurakuntakodilla (Pärnu mnt 8-6, 5. krs, alaoven summeri nro 6).

Tiistaitupa on kaikkien seurakuntalaisten ja Tallinnan suomalaisen seurakunnan ystävien yhteinen olohuone. Tiistaituvalla tavataan ystäviä, lauletaan yhdessä, psyähdytään viikon Raamatun tekstien äärellä ja nautitaan erilaisten vierailijoiden järjestämästä vaihtelevasta ohjelmasta.

Mukana Tiistaituvalla ovat kirkkoherra Tomi Kallanne, kirkkomuusikko Ulla Krigul ja emäntä Maire Villenthal. Mikäli sinulla on toiveita tai ideoita Tiistaituvan ohjelman suhteen, tule rohkeasti juttelemaan tai lähetä seurakunnalle palautetta.

Urkuri
(+372) 5200975

Toimin urkurina seurakunnan jumalanpalveluksissa sekä erillistä korvausta vastaan kirkollisissa toimituksissa, kuten avioliiton siunaamisissa ja vihkimisissä.