Tallinnan ruotsalainen Pyhän Mikaelin kirkko

Rootsi-Mihkli kirik

Kirkkosali

+372 6441938 Ruotsalaisen seurakunnan kanslia

Pyhän Mikaelin kirkko on ruotsalaisen seurakunnan omiastama luterilainen kirkko Tallinnan Vanhassakaupungissa. Tallinnan suomalainen seurakunta on Pyhän Mikaelin kirkossa vuokralaisena ja järjestää siellä jumalanpalveluksia ja muita tapahtumia.

Suomalainen seurakunta ei kuitenkaan vuokraa kirkkoa kirkollisia toimituksia varten, vaan kastetta, häitä tai hautajaisia järjestettäessä jokainen järjestelijä sopii kirkon käytöstä kahden kesken Tallinnan ruotsalaisen seurakunnan kanssa. Myös konserttien pitämisestä Pyhän Mikaelin kirkossa tilaisuuden järjestäjän on sovittava suoraan Tallinnan ruotsalaisen seurakunnan kanssa.

Pyhän Mikaelin kirkko sijaitsee Tallinnan vanhassakaupungissa ihan kaupunginmuurin tuntumassa. Julkisilla kulkuneuvoilla saavuttaessa lähin pysäkki on Vabaduse väljak. Kirkon välittömässä läheisyydessä on runsaasti maksullisia parkkipaikkoja.

Kirkon käyttöön ja varauksiin liittyvissä kysymyksissä ota yhteyttä Tallinnan ruotsalaisen seurakunnan kirkkoherranvirastoon puhelimitse +372 644 1938 tai sähköpostitse rootsi-mihkli@eelk.ee.

Neuvonta Neuvonta
wc wc
Piano/flyygeli
Kastemalja
Vahtimestari paikalla

sunnuntai 19.5. klo 10.00 - sunnuntai 26.5. klo 11.00

Rüütli 9, 10145 Tallinna

Suomenkielinen helluntaimessu ja uusien isosten siunaaminen tehtävään

Jumalanpalvelus on aina Jumalan perheväen yhteinen juhla, johon ovat tervetulleita kaikki ihmiset.
sunnuntai 2.6. klo 10.00 - sunnuntai 9.6. klo 11.00

Suomenkielinen jumalanpalvelus