Kirkkomuskari

ke 1.5. klo 10.30 – ke 1.5. klo 12.00

Tallinnan suomalaisen seurakunnan seurakuntakoti

Kirkkomuskarissa lapset ja vanhemmat pääsevät yhdessä laulamaan, leikkimään ja oppimaan uutta.

Kirkkomuskari pidetään aina keskiviikkoisin kello 10.30–12.00 seurakuntakodilla (Pärnu mnt 8-6, 5. krs, alaoven summeri nro 6).

Kirkkomuskari on erityisesti alle kouluikäisten lasten ja heidän vanhempiensa yhteinen harrastus. Kirkkomuskarissa musisoidaan, leikitään ja loruillaan erilaisten tuttujen ja uudempien laulujen tahdissa. Samalla opitaan uusia taitoja ja tietoja ympäröivästä maailmasta. Kullakin kerralla lauletaan ja leikitään ohjatusti noin puoli tuntia, minkä jälkeen on mahdollisuus vapaaseen leikkiin ja yhdessäoloon seurakuntakodilla.

Jokaisella kirkkomuskarin kokoontumiskerralla on mahdollisuus syödä emännän valmistama lounas seurakuntakodilla hintaan 5 euroa / yksi aikuinen ja tämän mukana olevat lapset.

Muskarimaksu on 30 euroa / lukuvuosi.

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Kirkkomuskarin opettaja

Toimin kirkkomuskarin opettajana ja ohjaajana.