Suomenkielinen jumalanpalvelus

su 5.5. klo 10.00 – su 5.5. klo 11.00

Tallinnan ruotsalainen Pyhän Mikaelin kirkko

Jumalanpalvelus on aina Jumalan perheväen yhteinen juhla, johon ovat tervetulleita kaikki ihmiset.

Tallinnan suomalainen seurakunta viettää suomenkielistä jumalanpalvelusta ruotsalaisessa Pyhän Mikaelin kirkossa (Rüütli 9) kello 10.00. Pyhän Mikaelin kirkko sijaitsee Tallinnan vanhassakaupungissa ihan kaupunginmuurin tuntumassa lähellä Vapauden aukiota (Vabaduse väljak).

Pääsääntöisesti toimitetaan messu eli ehtoollisjumalanpalvelus, johon ovat tervetulleita kaikki Virossa vakituisesti asuvat kuin täällä vierailevatkin. Jos olet halukas avustamaan jumalanpalveluksessa esimerkiksi tekstinlukijana, ehtoollisavustajana tai kolehdinkerääjänä, tule nykäisemään pastoria hihasta, soita tai lähetä viesti.

Tervetuloa hengähtämään pyhän äärellä ja viettämään aikaa kolmiyhteisen Jumalan palveltavana!

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä