Kirkkoherra isyysvapaalla 1.1.–31.3.

Kirkkoherra Tomi Kallanne pitää isyysvapaata 1.1.–31.3. välisenä aikana. Vanhempainvapaan aikana kirkkoherran viransijaisena toimii Tiina Penttinen, joka vastaa seurakunnan hallinnosta, jumalanpalveluksista, kokoavasta toiminnasta sekä kirkon pyhistä toimituksista. Kirkkoherran sijaiseen voi olla yhteydessä myös loppukevään ja tulevan kesän tapahtumiin ja toimitusvarauksiin liittyen.

Kirkkoherranviraston sähköpostit ja puhelut on ohjattu vanhempainvapaan aikana sijaiselle. Tiina Penttisen henkilökohtainen työsähköpostiosoite on tiina.j.penttinen@evl.fi. Lisäksi hänet tavoittaa numerosta (+358) 401935933.

Kirkkoherran isyysloman aikana seurakunnan säännöllinen viikkotoiminta jatkuu normaalisti, ja suomenkielinen jumalanpalvelus vietetään joka toinen sunnuntai. Pääsiäisen ajan tapahtumista tiedotetaan lähempänä seurakunnan nettisivujen sekä some-kanavien kautta.

2024-01-23 13:55:58.0