Sunnuntaina 4.6. ei vietetä suomenkielistä messua Pyhän Mikaelin kirkossa

Aikaisemmin ilmoitetusta poiketen Pyhän Kolminaisuuden päivänä 4.6. ei vietetä suomenkielistä jumalanpalvelusta Pyhän Mikaelin kirkossa. Sen sijaan tuolloin järjestetään Tallinnan Nõmmen Rauhan kirkossa (Rahu kirik) osoitteessa Võsu 5 kello 17.00 konserttijumalanpalvelus, jossa palvelevat Tallinnan rovastikunnan papit lääninrovasti Jaak Ausin johdolla. Jumalanpalveluksen monipuolisesta musiikista vastaavat eri seurakuntien kuorot ja orkesterit. Jumalanpalvelus toimitetaan viron kielellä.

Tervetuloa nauttimaan upeasta musiikista ja kokemaan kristittyjen yhteyttä yli seurakuntarajojen!

Tomi Kallanne
Tomi Kallanne