Tallinnan suomalainen seurakunta viettää kesätaukoa

Kuva kesäisestä Tallinnan Vanhastakaupungista

Tallinnan suomalainen seurakunta kiittää kaikkia kuluneesta keväästä kaikkia toiminnassa mukana olleita, vierailijoita ja muita ystäviämme!

Juhannuksesta elokuun loppuun saakka seurakunnan säännöllinen viikkotoiminta on tauolla. Lisäksi suomenkielistä jumalanpalvelusta vietetään vain kerran kuukaudessa. Tulevat jumalanpalvelukset voit tarkistaa seurakunnan tapahtumakalenterista. Kirkkoherra on kuitenkin tavattavissa elokuun puoliväliin saakka tuttuun tapaan siellä, missä kulloinkin kaivataan – ota siis reilusti yhteyttä!

Viikkotoiminta ja säännöllinen jumalanpalveluselämä alkaa jälleen syyskuun ensimmäisellä kokonaisella viikolla 36.

Siunattua ja levollista kesää!

Tomi Kallanne
Tomi Kallanne
Kirkkoherra
(+372) 56250930
Viikkovapaapäivät torstai ja perjantai.

Toimin Tallinnan suomalaisen seurakunnan kirkkoherrana ja kaikkien Viron suomalaisten pappina. Lisäksi olen Baltiassa opiskelevien suomalaisten vaihto- ja tutkinto-opiskelijoiden käytettävissä henkilökohtaista keskustelua ja sielunhoitoa varten.

2023-06-26 17:15:38.0