Seurakunnan viikkotoiminta alkaa jälleen!

Tiistaitupa, kirkkomuskari ja suomenkieliset jumalanpalvelukset alkavat viikolla 36. Ensimmäinen tiistaitupa kokoontuu 5.9. kello 13.00 ja kirkkomuskari keskiviikkona 6.9. kello 10.30 Pärnu maanteen seurakuntakodilla.

Sunnuntaina 10.9. vietetään syyskauden ensimmäinen suomenkielinen messu, jossa musiikkivieraana on Leppävaaran kirkon kamarikuoro Suomesta. Jumalanpalveluksen jälkeen on tarjolla perinteiset kirkkokahvit Pärnu maanteen seurakuntakodilla. Samalla on hyvä mahdollisuus käydä katsomassa, miten seurakuntakodin ilme on muuttunut kesän aikana.

Tomi Kallanne
Tomi Kallanne
Kirkkoherra
(+372) 56250930
Viikkovapaapäivät torstai ja perjantai.

Toimin Tallinnan suomalaisen seurakunnan kirkkoherrana ja kaikkien Viron suomalaisten pappina. Lisäksi olen Baltiassa opiskelevien suomalaisten vaihto- ja tutkinto-opiskelijoiden käytettävissä henkilökohtaista keskustelua ja sielunhoitoa varten.

2023-09-05 16:17:00.0