Muista ilmoittautua rippikouluun!

Jos lähipiirissäsi on nuori, joka täyttää vuoden 2024 aikana 15 vuotta, on tullu aika ilmoittautua rippikouluun. Monissa seurakunnissa ja kristillisissä järjestöissä ilmoittautuminen rippikouluun 2023–2024 on jo alkanut!

Rippikouluun kuuluu aina seurakuntajakso ja rippileiri tai päiväkoulu. Rippileiriä tai päiväkoulua varten nuoren tulee ilmoittautua jonkin seurakunnan tai kristillisen järjestön rippikouluun. Rippikoulun käytyää nuori voi halutessaan osallistua konfirmaatioon siinä seurakunnassa tai järjestössä, jossa on käynyt rippikoulun.

Riippumatta siitä, minkä seurakunnan tai järjestön rippikouluun nuori ilmoittautuu, rippikoulun seurakuntajakso on mahdollista käydä myös Virossa. Sähköinen ilmoittautuminen Tallinnan suomalaisen seurakunnan järjestämälle rippikoulun seurakuntajaksolle on nyt avattu. Löydät sen ja muuta tärkeää tietoa rippikoulusta seurakunnan omalta nuorten sivulta.

Muista, ettei pelkkä ilmoittautuminen rippikoulun seurakuntajaksolle Tallinnassa riitä, vaan nuoren täytyy ilmoittautua lisäksi myös jonkin luterilaisen seurakunnan tai kristillisen järjestön pitämään rippikouluun!

Tomi Kallanne
Tomi Kallanne
Kirkkoherra
(+372) 56250930
Viikkovapaapäivät torstai ja perjantai.

Toimin Tallinnan suomalaisen seurakunnan kirkkoherrana ja kaikkien Viron suomalaisten pappina. Lisäksi olen Baltiassa opiskelevien suomalaisten vaihto- ja tutkinto-opiskelijoiden käytettävissä henkilökohtaista keskustelua ja sielunhoitoa varten.

2023-10-09 16:20:56.0